Sunday, May 16, 2010

na balek ke tanak?















budak sekolah tanak balek(aku lah tuh)








seperti pemberitahuan semalam ..
aku dijangka akn balik subuh2 tadi..
tapi mama cakap.nty dye g amek mc sakit
kt RSAT..
aku dengan gembirenye..sambong tido
sampai tgah hari(anak dara ape la ny kan?)
hehehe..

bangon2 je mandy then twoz makan!
gler kentang!
then..mama cakap.
aku dapat mc sakit 2 hari((wow>.tak sangke!))
pening pale.. nak balik hari ni ke besok??

hati cakap nak balik hari nie!
sebab exam da nak dekat..
bayak bende aku tak prepare ag!
satu buku pon aku ta bace!

lagipon..rindu kat macik DM yang masak kadang2 sedap..
p bayak yang tak sedap!(FUCKER)
slalu law laok ayam je aku tron makn.
sebab law ikan ..
ade sedikit bau hanyir yang akn meloyakan tekak aku yang
cerewet ny..

(LARI TAJUK)

tolong lah aku...aku pening nak balik ble??



No comments:

Post a Comment