Sunday, June 6, 2010


burok.!(maken gemok)


sabtu..
hari first cuti start..
akak aku ajak pegi tebrau city..
ngok lagenda budaak setan!
cite yang best..
tapi ending dye sedih..
before that..
aku sempat masok. PADINI
beli some shirt..
da lame ta shopping sebnanye..
PUTIH...PUTIH..
suci..asek kale nih je jadik pilihan aku...
agak2 nak maty dah kot!
tapi..
aku dapat satu news yang agak mengejotkan aku..

MUHAMMAD AKMAL AFIQ..
maybe dye member baek aku dulu..
n pena jadik owang yang special dalam aty aku..
aku still egat janji2 dye kat aku..
tapi mybe dye da lupe..
sebab dye da jmpe ape yang dye nak kn selama ny...
dye dpt ape yang dye nak...
pas ny dye msti ta jeles law kuar nan mmber2 dye..
sebab dye pon akan bawak girlfriend dye..
hope dye bahagia..
owang juz na pesan kat dye...

"jaga aty budakk tuh baek2..jgan kecewa kan dye..sayang dye..
jangan tunjok pale batu dye sangat!
tapi owang rase budakk tuh msti ley time dye seadanya.."



No comments:

Post a Comment